»Upam, da se nam bo uspelo pogovoriti o obojestranskih pričakovanjih: o tem, kaj potrebuje klinični center, in o tem, kako bi lahko pomagal. Glede tega je več opcij.«
»Tu mora biti ekipa, ki je sposobna oskrbeti vsa nujna stanja. K sreči jih v otroški srčni kirurgiji ni zelo veliko, večino se jih da rešiti tudi z zdravili.«
»Zakaj zdaj priti nazaj, zakaj sem pripravljen pomagati? Čutim določeno odgovornost. Ljudje me kontaktirajo, kličejo me zaskrbljeni starši, ki ne vedo, kaj bi, vidi se, da velikokrat ne razumejo, kaj je problem, med ljudmi je veliko strahu.«
»Medicor je zelo uspešen, kar kaže tudi evropski kriterij t. i. patient satisfaction. V Sloveniji je po kriteriju zadovoljstva pacientov Medicor na prvem mestu.«
»Sekundarna težava pa je bilo nezadovoljstvo domačih kardiologov zaradi visokih honorarjev, ki jih je dobival Mishaly, kar je načelo medosebne odnose.«
»Po šestih mesecih utrujajoče negotovosti je bilo treba stanje prerezati.«
»Trdi, da je ponudil vse možnosti, da bi denimo opravljal vse najtežje operacije, delal pogodbeno, imel svoj oddelek za neinvazivne posege, a 'kljub našim večkratnim pogovorom tako z nekdanjim kot tudi sedanjim vodstvom nismo našli skupne točke, kar je žalostno za slovenske bolnike, ki ne morejo več dobiti nekaterih posegov'.«
»Minimalno invazivna kirurgija srca namreč predstavlja prihodnost v srčni kirurgiji.«
»Takojšen, preuranjen in nenačrtovan odhod bi pomenil, da svojega dela in menim, da tudi svojega poslanstva dokončno izučiti mlade kirurge številnih novih metod, ki bodo v prihodnosti zlati standard, ne bi končal.«
»Jaz sem učitelj, moram operirati, ker druge kirurge tudi učim in sem najbolj naprošen kirurg od vseh, ker delam najtežje operacije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju